שיי שיווק מוצרי פרסום

מתנות לעובדים

בחירת מתנה לעובד הוא נושא שלא כדאי להקל בו ראש, הרי עובדים רבים ממתינים לחגים ואירועים שונים על מנת לזכות ליחס חם והוקרה על עבודתם הנאמנה ולכן, כיום כבר כל בעל עסק המעסיק מספר עובדים בחברות בינוניות – גדולות רוכש מתנות לעובדיו באירועים שונים ולפחות פעם בשנה בדמות- מתנה לחג, מתנה ליום ההולדת של העובד, שי כמזכרת לערבי גיבוש של החברה או בכל מועד אחר. מעסיקים רבים ואנשי רווחה במקומות עבודה, מקצים סכומים די נאים למטרת רכישת מתנות לעובדים בכדי לשמח אותם ולתת לעובדים הרגשה ביתית, שהרי רכישת מתנות לעובד מראה על אכפתיות של המעביד ומעוררת הערכה כלפיו כמי שיודע לעצור את ענייני היום יום ולהעניק לו שי.

כיצד בוחרים מתנות לעובדים?

מתנות לעובדים ישנם מקומות עבודה שמשקיעים מחשבה רבה על רכישת המתנות ומגוונים ככל שניתן מידי שנה בעיקר כאשר מדובר על מתנה יום הולדת. ישנן חברות אשר נעזרות בעובדי החברה על מנת לבחור את המתנות, הן שולחות מייל ובו כמה אופציות למתנות בתקציב המתאים להן, ובכך עובדי החברה בוחרים את המתנה האהובה עליהם לימי הולדת או לחגים.

מעבר לכך, כיום ניתן למצוא חברות רבות המציעות מתנות לעובדים לא רק בחגים וימי הולדת, אלה גם כדי ליצור תחרות מכירות ואווירה מאתגרת כמו – חברות בהן ישנם מוקדים טלפונים ולהם נציגים רבים העוסקים במכירות. הענקת מתנות למצטיינים או לעובדים שהשיגו יעדים גבוהים. מתנות אלו ללא ספק יוצרות תחרות טובה ויכולות להגדיל את הכנסות החברה.

 

 

מארז משולש מתכת ממותג לעדשים או סוכריות מנטה

מארז פרלינים שקוף מלבני

מארז פרלינים שקוף עגול

מארז פרלינים שקוף אובאלי

מארז מלבן

צילינדר שקוף עם מכסה אלומיניום

כיום קל יותר מתמיד לרכוש מתנות

כיום אין צורך כלל וכלל לצאת מהבית או מהמשרד, ישנן חברות רבות אשר מציעות רכישת מתנות לעובדים דרך אתר האינטרנט שלהן. הן מציגות שלל מוצרי פרסום וגאדג'טים חדשים כמו גם פיתוחים מדליקים של הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם המתנות. על המתנות תוכלו כמובן להדפיס את לוגו החברה כדי ליהנות משתי ציפורים במכה אחד, גם להעניק מתנה מדליקה לעובדים, וגם למתג את החברה בצורה המתאימה לך.

מה חשוב לדעת כאשר בבוחרים מתנות לעובדים?

דבר ראשון יש לוודא כי החברה ממנה תרכשו את המתנות, אכן מספקת מוצרים חדישים ופרקטיים ובכן החברה נותנת אחריות על המוצרים. מעבר לכך, חשוב להיצמד לתקציב מסוים ולבחור מתנות בטווח מחירים שתרצו על ידי ייעוץ והתאמה אישית של נציגי החברה.

 

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ועניין-

שי שיווק מוצרי פרסום ומתנות
דוא"ל   – [email protected]
פלאפון – 052-6677739
משרד  – 077-5500233
פקס   – 1526677739

אהבתם? שתפו
מוצרים לדוג'
מאמרים נוספים
מטריות לחורף
מטריות לחורף

החורף כבר מגיע וזה הזמן להתאבזר לקראתו. מעבר לאמצעי חימום כמו תנור

כירבוליות עם הדפס
כירבוליות עם הדפס

החורף דורש מאיתנו להתכונן אליו בהתאם, דורש מאתנו לקנות כל מיני דברים

שיי שיווק מוצרי פרסום
לקבלת הצעת מחיר מהירה
אנו יודעים מאיזה עמוד שלחת את הטופס