שיי שיווק מוצרי פרסום

מחברות עם הדפס

העידן המודרני הביא עימו לא מעט דברים טובים ביניהם האפשרות לתקשר עם כל אחד כמעט בכל מקום בעולם בקלות, האפשרות לרכוש מוצרים שונים בלי לצאת מהבית ולקבל אותם עד פתח הדלת, הידע האין סופי שקיים ברשת ועוד דברים טובים אחרים. אחד מהם הוא האפשרות לכתוב בקלות כל דבר שרוצים, בין אם זה נוגע לתזכורות, לימודים או כל דבר אחר ואת זה אפשר לעשות בנייד, במחשב, בטאבלט וכדומה. אך למרות שהיום הכול נגיש, למרות שהיום רבים כותבים באמצעים דיגיטליים עדיין יש ביקוש למחברות וליומנים, אולי בגלל שאת המגע הפיזי עם הנייר אי אפשר להחליף. אם אתם בעלי עסק כלשהוא ואתם רוצים לשווק את עצמכם, מחברות עם הדפס יכולות להיות רעיון נהדר, הדפס שחושף את העסק שלכם לכמה שיותר עיניים.

יומנים או מחברות עם הדפס

מחברות עם הדפס יכולות לשמש כיומנים. יש לא מעט אנשים שעוד עושים בהם שימוש וישמחו לקבל מתנה כזו, ואם הם יהיו ממותגים, עם לוגו העסק שלכם או כל אמצעי אחר זה יהיה מצוין. יש יומנים מכריכה רכה ויומנים מכריכה קשה מבד או דמוי עור, יש כאלו עם או בלי סרט סימון, יש יומני כיס עם מקום למסמכים, יש מחברות מגנטיות, ספירלה ואחרות. כל המחברות\יומנים הללו יכולים לשאת את סממני העסק ולהיות אמצעי שיווקי מצוין.

מחברות עם הדפס לבית ספר

רוצים לקחת את האופציה השיווקית הזו עוד צעד אחד קדימה? העסק שלכם עוסק בתחום הילדים איכשהוא? אתם יכולים להפיץ מחברות עם הדפס כאלו שיהיו מתאימות לבית ספר. אתם יכולים לתת אותם מתנה ללקוחות שלכם או לספקים שלכם, יכולים לתת אותם לעובדים שלכם או לכל אחד אחר. מחברות לבית ספר נמצאות בשימוש בדרך כלל לפחות שנה, והחשיפה לעסק שלכם תהיה הן של הילדים והן של המבוגרים (ההורים והמורים) זו עוד דרך מצוינת לשווק עסק והיא לא עומדת בפני עצמה כמובן אלא צריכה להיות חלק ממערך שיווקי מקיף שמפיץ את הבשורה שלכם לעוד ועוד אנשים.

מחברות עם הדפס מחברות עם הדפס מחברות עם הדפס מחברות עם הדפס

מחברות עם הדפס אישי

מחברות עם הדפס יכולות להית גם בהזמנה אישית. ההדפס יכול להיות של דמות מוכרת מעולמם של הילדים, של משפט מסוים שאתם רוצים שהם ייחשפו אליו או כל דבר אחר. אם פעם מחברות היו בעלות צבע אחד משעמם, היום אפשר להפוך אותן למחברות "חיות" צבעוניות וססגוניות. היום אפשר להדפיס על מחברות ולנצל אותן למטרות שונות

אהבתם? שתפו
מוצרים לדוג'
מאמרים נוספים
מטריות לחורף
מטריות לחורף

החורף כבר מגיע וזה הזמן להתאבזר לקראתו. מעבר לאמצעי חימום כמו תנור

כירבוליות עם הדפס
כירבוליות עם הדפס

החורף דורש מאיתנו להתכונן אליו בהתאם, דורש מאתנו לקנות כל מיני דברים

שיי שיווק מוצרי פרסום
לקבלת הצעת מחיר מהירה
אנו יודעים מאיזה עמוד שלחת את הטופס