שיי שיווק מוצרי פרסום

ספל תרמי ממתכת

אין כיף גדול יותר, מאשר לצאת מהבית עם קפה, תה או משקה חם אחר ולשתות אותו בדרך לעבודה, ללימודים או לכל מקום אחר אליו אנחנו הולכים – ודבר זה נכון בעיקר לימות החורף הקרים. אז בכדי שהמשקה ישמור על חומו, יש צורך להשתמש באותו ספל תרמי – מה שיאפשר לנו ללגום מהמשקה בנחת בלי להרגיש לחץ לסיים מהר בטרם הוא יתקרר ויאבד מטעמו. ישנם סוגים שונים של ספלים תרמיים, הנבדלים אלו מאלו במגוון פרמטרים, בין היתר ניתן למצוא, ספל תרמי ממתכת, ספל תרמי מפלסטיק, ספל תרמי גדול וספל תרמי קטן יותר. מכיוון שהיתרונות של ספל תרמי הם כה רבים, אין פלא שיותר ויותר חברות מעוניינות להזמין ספל תרמי עם הדפס או ספל תרמי עם חריטה ולהשתמש בו לצורך קידום מכירות.

ספל תרמי ממתכת – לא מתפשרים על איכות Za332.jpg

ההבדלים בין ספל תרמי הנחשב לאיכותי לבין ספל תרמי באיכות נמוכה יכולים להיות מאוד משמעותיים – ספל תרמי איכותי יענה על המטרות שלו וישמור על המשקה חם למשך זמן רב – מה שספל באיכות נמוכה לא יוכל לעשות. כחלק מכך, רבים מעדיפים להזמין דווקא ספל תרמי ממתכת – המתכת היא חומר חזק ואיכותי, אשר בכוחו לשמור על הטמפרטורה של המשקה לפרק זמן ארוך. מכיוון שחברה אשר הזמינה ספל תרמי עם לוגו, תרצה להיות גאה באותו הספל מאחוריו היא עומדת, אין כאן מקום להתפשר על איכות וחשוב לדאוג להזמין ספל העשוי מחומר איכותי, עמיד וחזק כמו המתכת.

ספלים תרמים ממותגים – נהנים מכל לגימה

ספל תרמי באיכות גבוהה, יאפשר לבעליו ליהנות מכל לגימה – הספל ישמור על חומו של המשקה לאורך זמן, כך שהמשתמש בספל יוכל לשתות בקצב ובכיף שלו. כמובן, שספל איכותי יהיה מאוד שימושי וגם יחזיק מעמד זמן רב – וכך גם ההדפסה או החריטה שעל גבי הספל – ובמידה ומדובר בלוגו של חברה, הרי שמדובר במוצר קד"מ שיענה על מטרותיו בצורה הטובה ביותר. אז אם אתם תרים אחר רעיון מקורי, איכותי ושימושי למוצר קדם – ספל תרמי ממתכת יהווה ללא ספק ככתובת עבורכם.

אהבתם? שתפו
מוצרים לדוג'
מאמרים נוספים
מטריות לחורף
מטריות לחורף

החורף כבר מגיע וזה הזמן להתאבזר לקראתו. מעבר לאמצעי חימום כמו תנור

כירבוליות עם הדפס
כירבוליות עם הדפס

החורף דורש מאיתנו להתכונן אליו בהתאם, דורש מאתנו לקנות כל מיני דברים

שיי שיווק מוצרי פרסום
לקבלת הצעת מחיר מהירה
אנו יודעים מאיזה עמוד שלחת את הטופס